Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 20 november 2017

Een lief klein babietje

Vorige week had ik zin om weer eens "ouderwets" te gaan kleuren met de Copics. Ik gebruik ze tegenwoordig niet zo vaak meer, maar ze doen het nog prima. Dus zondagmiddag heb ik heerlijk zitten kleuren. (het was toch geen weer om naar buiten te gaan)
Ik stempelde dit Wildrose olifantje en kleurde het in met zoals gezegd de Copics. Vervolgens stanste ik het uit met de vierkant uit de Stitched Framelits Dies.
Het geheel plakte ik op een Lemon Lime Twist cardstcock. De Nederlandstalige tekst is uit mijn voorraad diverse merken stempels.


2 opmerkingen:

  1. Heel erg lief kaartje en mooi ingekleurd. Ook je babykaartje met de tipi is mooi geworden.
    Fijn je mooie kaarten altijd op zondag
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen