Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 25 oktober 2017

Hoera

Yes! en ook onze andere kleinzoon Tijmen mocht vorige week afzwemmen en behaalde zijn A diploma. En ook hiervoor moest natuurlijk een kaartje komen.
Omdat de Playful Backgrounds deze week in de picture staat , heb ik die ook voor dit kaartje gebruikt. Met de opengewerkte stempeltjes in een lichtblauwe kleur (Bashful Blue). De visjes in het "kommetje" komen uit de Jar of Love set en stempelde ik met de kleur Tangelo Twist. Tijmen heeft thuis een klein aquarium met visjes dus ik vond dit wel toepasselijk in combinatie met het zwemmen als een vis in het water.
Deze kleur Tangelo Twist gebruikte ik ook voor de letters hoera die ik stempelde met de Labeler Alphabet set. De vissen stanste ik uit met de Stitched Framelits dies en met een iets grotere cirkelstans, stanste ik een stukje Tangelo Twist cardstock dat weer precies achter het stukje met de vissen past. De rest schreef ik uit de losse pols op de kaart waarbij de laatste letter van het woord diploma groot schreef en ingekleurde met de Tangelo Twist marker.
Tijmen heeft de kaart inmiddels ontvangen en was er blij mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten