Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 21 augustus 2017

Stempelset in de hoofdrol

En dan is mijn vakantie nu echt voorbij. Vandaag mag ik weer echt aan het werk. De afgelopen week was ik thuis maar moest regelmatig oppassen. Gelukkig had ik tussendoor wel weer wat tijd om kaarten te maken. Aangezien ik in de afgelopen weken nog wat nieuwe stempelsets binnen had gekregen wilde ik daar natuurlijk wel iets mee doen. Om te beginnen met de set One Wild Ride van Stampin'up. Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje en steeds weer aarzelde ik toch om hem aan te schaffen. Vorig jaar had ik hem al eens van Maaike geleend en daar wat mannenkaarten mee gemaakt. En daar kreeg ik zulke leuke reacties op, dat ik toch maar overstag ben gegaan.
Deze week heb ik deze set maar meteen in de hoofdrol gezet, dus de hele week zie je allemaal mannenkaartjes voorbij komen.
Om te beginnen met deze 3-folded kaart. Een beetje naar een idee van Dawn Griffth.


Zo komt de kaart uit de envelop en daarna kun je hem een aantal keer openen zoals je op onderstaande foto's kunt zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten