Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 29 juni 2017

Adorable baby

En nog een geboortekaartje. Heel simpel maar wel stijlvol. Ook hiervoor gebruikte ik weer het designpapier uit de Oh so Succulent. Ik vind het ruitjespapier uit deze serie zo gaaf en veelzijdig. Ik plakte dit op een stuk Crumbcake cardstock. Vervolgens nam ik een passend rechthoekig stuk whisper white en stempelde met de kleur Sweet Sugar Plumb de tekst op uit de set Sweetest Gift.
Ooit kocht ik een rolstempel van SU met rompertjes en daarmee stempelde ik het rompertje. Dit rompertje met het olifantje vond ik wel geschikt voor dit kaartje en knipte deze dus los uit de reeks. Vervolgens kleurde ik de randjes in met de blenderpen en daarna ook het olifantje. Het tekstgedeelte plakte ik verhoogd op de kaart en drapeerde het rompertje zodanig op dit deel dat het net is of het met het hangertje aan dit dit deel is opgehangen.


1 opmerking: