Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 3 juni 2017

A very special day

Laatst zat ik met twee vriendinnen lekker te knutselen en toen werd er gevraagd of ik iets met vellum kon doen / laten zien. Ik had me hier op dat moment niet op voorbereid dus ik moest even improviseren. Ik stempelde met de Pop of Paradise eerst met de bladerenstempel rondom langs de kaart en in het midden de flamingo. Alleen toen miste ik toch nog wat en heb nog wat andere bladeren bij gestempeld en links bovenin de hoek verhoogd opgeplakt. Om de flamingo wat meer body te geven stempelde ik die ook nog een keer op een restje wit en stanste die toen uit met de bijpassende framelits. (Deze zijn overigens niet van SU maar wel gemaakt voor deze set)
Toen op een strookje vellum de tekst gestempeld met Versamark inkt en die met goud embossingpoeder bewerkt. Wat sequins verdeeld over de kaart maken het geheel af.


Ik zelf weet niet zo goed wat ik moet vinden, maar wellicht zijn er mensen die hem wel leuk vinden en er een idee mee op doen. Dat lees ik dan graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten