Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 23 november 2016

Joy

Oftewel: geniet. Dit is mijn bijdrage voor de Liftchallenge die vorige week online ging. Was ik die toch bijna vergeten... Maar gelukkig had ik nog wel even voordat de inzendtijd zou verstrijken. Het principe van deze lift is om de lagen designpapier op de je kaart te verwerken. En dat heb ik gedaan. In heel andere kleuren en met een iets andere indeling, maar ik vond dit stempeltje van dit kindje met het boek zo leuk (ik gebruikte dit vorige week ook al eens voor de Less is More challenge) dat ik nog snel wat afdrukjes maakte alvorens ik deze set weer terug gaf aan mijn vriendin Maaike waar ik hem van mocht lenen.


En zoals gebruikelijk voor de volledigheid hieronder nog de te liften kaart.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk ventje staat erop !
    Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lift met het lezende kindje als blikvanger, snap dat je die stempel graag gebruikte.

    Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuke stempel! Ook leuk gecombineerd met het papier en tekst. Toffe lift weer. Dank je wel Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen