Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 9 september 2016

Sweet baby

En nog een jongens geboortefelicitatie. Dit keer gebruikte ik de Bella and Friends stempelset. De basiskaart is van wit cardstock. Daarop plakte ik een iets kleiner stuk designpapier. Vervolgens stanste ik een cirkel uit het midden van de kaart. Dit deed ik ook met een stukje donkerblauw cardstock maar daar legde ik tegelijk een iets kleinere cirkel in. Zo ontstaat het mooie smalle kaderrandje. Dit plakte ik op de kaart rondom het eerder uitgestanste deel. Met behulp van wat wolken framelits maakte ik wat wolken en sponste de randjes daarvan met Soft Sky. Onderaan een stukje bijpassend washitape geplakt en het onderste wolkje van de tekst voorzien. Deze komt uit de Itty Bitty Banners.

Ik stempelde het hondje met de ballon op een stuk whisper white en ponste dit uit met de kleine framelit die ik ook voor voorkant gebruikte.  Het hondje en de ballon kleurde ik in met behulp van de blenderpens. Met een scallop cirkel stante ik uit hetzelfde designpapier een cirkel. Daarom weer een iets kleinere donkerblauwe cirkel en daarop het plaatje met het hondje. Ook daar plakte ik nog een wolkje bij.
Op de onderste foto zie je wat duidelijk hoe de binnenkant van de kaart eruit ziet.




En ongemerkt heb ik zo een thema weekje gemaakt nl. jongens en mannenkaarten. Ik hoop dat jullie hier weer inspiratie mee op doen.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan met die cirkel uit de voorkant gestanst!! Goed idee! Lief kaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige babykaart, heel lief en schattig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww what a cute baby card Ankie, I love it ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen