Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 23 januari 2016

De op één na laatste .... :-(

Vanochtend kwam de uitdaging voor de SU-per challenges online en daar las ik tot mijn verbazing (en verdriet toch ook wel) dat vandaag de voor laatste challenge is omdat ze er na volgende week mee gaan stoppen.
Als je leest waarom, dan snap ik het wel hoor, maar ik vind het persoonlijk echt jammer. Ik keek altijd erg uit naar de nieuwe challenge. Kortom: ik ga ze zeker missen.

Dit keer is het een schets die gevolgd moet worden. En ik had meteen een idee met deze leuke mannen stempelset.


De kleuren heb ik vrij neutraal gehouden. Nl. Soft sky, Smoky Slate en Memento Black. De stempelset is de "Sky is the limit" uit de Sale-a-Bration folder. De wolkjes heb ik gemaakt met een stempel uit de Work of Art omdat ik die in dit geval beter vond passen dan de wolkjes die in de Sky is the Limit zitten. Het designpapier is uit een oudere SU lijn.

En nog even de schets:

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Anky! Fijn stempelsetje he, ik vind hem ook erg leuk. Bedankt weer voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Anky! Fijn stempelsetje he, ik vind hem ook erg leuk. Bedankt weer voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooie kaart geworden Ankie! Heel mooi gebruik gemaakt van de sketch! Bedankt weer voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje zeg. Bedankt voor je bijdrage aan deze en alle andere challenges in het verleden. Hoop dat je met de laatste challenge ook nog mee zal doen.

    BeantwoordenVerwijderen