Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 17 augustus 2015

Ik ben er weer !!

Zo, we zijn begonnen. Na een heerlijke vakantie heb ik zojuist de laatste vakantiewas weggestreken en in de kast gelegd en heb even snel een kleine inhaalslag gedaan. Mijn blog was al ruimschoots ingepland maar intussen zijn een aantal challenges ook weer begonnen (sommige zijn ook gewoon doorgegaan maar die heb ik dan maar even overgeslagen) dus tijd om een -  de voor mij belangrijkste twee challenges - kaartje te maken. Om te beginnen heb ik hier een kaartje voor de SUper challenge. Deze keer mag je een schets volgen. Ik had tijdens mijn vakantie een bakje met afdrukjes meegenomen en mijn copics zodat ik toch wat te knutselen had zo af en toe. Ik heb o.a. deze prachtige pauwenstempel van SU zitten inkleuren en vond dat ik deze wel kon gebruiken voor de schets van deze keer.


En voor de volledigheid hieronder ook even de schets.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pauw! Hele leuke uitwerking van de sketch geworden! Bedankt weer voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ingekleurd inderdaad! Bedankt voor het meedoen aan de SUper Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! Wat een mooi kaartje Ankie! Leuk dat je meedoet aan De SU-per challenges blog

    BeantwoordenVerwijderen