Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 26 augustus 2015

Cottage Greetings

Afgelopen zaterdag heb ik een heerlijke knutseldag gehad bij Maaike waarbij voor een deel van de dag ook Lotte was aangeschoven. Lotte kende ik nog niet, maar wat een leuk mens is dat. De bedoeling was om die dag met het Cottage Greetins pakket te werken. Normaal zouden we dan 5x dezelfde kaartjes maken omdat dat het materiaal is wat in het pakket zit. Maar we hebben deze keer 3 kaartjes gemaakt en ik heb er nog 4 verschillende maten doosjes bijgemaakt. Ik kon het niet laten om ze ook alvast "aan te kleden". Maar vandaag wil ik hier het eerste kaartje laten zien. De rest volgt vanzelf wel weer :-)


Dit kaartje maakte ik exact volgens het voorbeeld in het pakket, maar de volgende kaartjes heb ik steeds om mijn eigen manier gedaan, uiteraard wel de voorbeelden als basis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten