Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 7 februari 2015

Speciaal voor jou

Deze maand is ons thema bij Scrapmydream,  Valentijn / huwelijk. Omdat ik zelf niet zo veel heb met Valentijnskaarten heb ik dit kaartje om te laten zien aan jullie. Ik maakte het speciaal voor mijn man vorige week omdat wij toen 35 jaar getrouwd waren. Ik heb gebruik gemaakt van het papier uit de voorjaarscatalogus en mijn nieuwe Nederlandstalige stempelset. Mijn man vond het een heel geslaagd kaartje, dus ik hoop dat jullie dat ook vinden :-)


En omdat de uitdaging van SU-per challenge deze week het thema hartjes heeft, wil ik dit kaartje daaraan linken.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben het met je man eens..een heel geslaagd kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart geworden Ankie! Heel leuk gedaan! Nog gefeliciteerd natuurlijk! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart geworden hoor. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk vond je man het een geslaagd kaartje. Zo lief dat je die voor hem maakte. bedankt weer voor het meedoen aan de SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen