Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 27 augustus 2014

Scr@p-Cards Challenge

Hoi allemaal,
Zojuist zag ik de uitdaging bij Scr@ap-Cards voorbij komen waarbij je zoveel mogelijk kleuren moet gebruiken, maar voor de rest ben je vrij om te maken wat je wilt. Nu had ik tussen mijn in de vakantie ingekleurde plaatjes een soort van regenboogarkje liggen en dat heb ik voor deze uitdaging op een kaart verwerkt en wil ik dus graag laten meedoen.


Zoals je ziet is het een geboortefelicitatie geworden.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie
    Je bent de eerste inzendster met je prachtige kaartje! Heel goed gezien dat je met deze kaart kon mee doen...dank je wel voor je mooie inzending!
    Groetjes van Gerie Scr@p-Cards challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ankie
    Wat een leuke kaart, je hebt alle kleuren hier bij gebruikt.
    Heel leuk dat je mee doet bij de challenge van het
    Scrapcards challenge blog
    Groetjes DT Marja

    BeantwoordenVerwijderen