Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 6 augustus 2014

Enjoying, the secret of life

Vandaag mijn bijdrage voor het Cards en Scrap Challenge blog. De keer gaat het weer om een schets. Niet te moeilijk en je kunt je fantasie lekker aan het werk zetten.
Dit is de schets die je moet volgen: (je mag hem overigens ook draaien als de schets als zodanig maar herkenbaar blijft)


En dit heb ik ervan gemaakt. Geen plaatje deze keer maar een mooie tekst van SU als middelpunt van de kaart. En divers mooi SU designpapier.


8 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes zie ik hier...ik ben je 100e volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gaby, wat leuk dat jij mijn 100ste volger bent. Welkom! Misschien wil je mij een mailtje sturen met je gegevens, dan zorg ik dat je als 100ste volger een attentie krijgt. Groetjes, Ankie

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt .
    En een hele mooie tekst erop .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging op het Cards & Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart heb je gemaakt met de schets!
    Fijn dat je weer meedoet bij cards en scrap.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Ankie!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart heb je gemaakt en gezellig dat je meedoet met Cards en scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Ankie!! Mooie tekst ook!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen