Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 25 juni 2014

Nog een gecombineerde challenge

Deze kaart doet mee met de

Liftchallenge met een kaart die je mag liften

Dit is de te liften kaart:


En met de Scr@ap-Cards Challenge waar het thema blingbling is.

En dit is mijn kaartje. De te liften kaart heb ik een kwartslag gedraaid en uiteraard diverse blingbling steentjes toegevoegd.


5 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking, Ankie! Leuk dat je de schets/kaart gedraaid hebt en wat een aparte bloem is dit! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als eerste een kaart geplaatst op ons challenge blog Ankie, heel mooi kaartje en mooi gecombineerd zo met de liftchallenge. Dank je wel voor je inzending bij Scrap-Cards.
    Groetjes van DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist het wel dat ik niet de enige zou zijn die een variant met washitapejes zou maken! Jij hebt letterlijk je eigen 'draai' gegeven aan het origineel, door de kaart een kwartslag te draaien. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met de strookjes en washi tape. Mooie viool erbij. Dank je wel voor deze lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig kaartje, heel origineel! Mooie bloem als eyecather! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen