Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 27 november 2013

Winters maar dan een beetje anders

Hoi allemaal,

Gisteren ging utidaging 195 bij Cards en Scrap challenge van start en de opdracht is het thema Winter! Je mag je dus uitleven met sneeuwkristallen, winterwanten, sneeuw, sleetjes, sneeuwpoppen en alles wat je zelf nog kunt bedenken aan winterse zaken.
Ik heb een winters kaartje gemaakt maar meer het idee van een heldere, vrieskoude nacht met veel sterren. Maar je zou in de achtergrond ook wat dwarrelden sneeuwvlokjes kunnen zien. Ik ben er in elk geval helemaal tevreden mee. Hij is precies geworden zoals ik hem bedoeld had. En nu maar hopen dat hij winters genoeg is voor de uitdaging.



4 opmerkingen:

  1. Prachtige sterren kaart.Was al weer even niet op je blog geweest maar wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterse kaart! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap:) Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart! Inderdaad weer eens heel anders! Leuk dat je meedoet met de winter-challenge bij Cards & Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Ankie!
    Harstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen