Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 5 oktober 2013

Mannenkaartje

Hoi allemaal,

Vandaag een tweede kaartje en wel voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging. Zij hebben deze keer een schets van Anita Meijer en het thema mannenverjaardag. Afgelopen donderdag kreeg ik mijn nieuwe stempelset Clockworks van SU binnen en die moest natuurlijk gebruikt worden :-)



En dit is het eindresultaat. Erg leuk, zowel de schets als het thema en natuurlijk mijn eigen uitwerking daarvan. Ik hoop dat meerdere mensen het leuk vinden en dat ik anderen weer op ideeën kan brengen met de Clockworks stempelset.

7 opmerkingen:

  1. Zo jij bent snel Ankie en wauw wat een geweldige uitwerking van de sketch, ik vind je kaart supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een super mooie kaart ,vind mannen kaarten best moeilijk om te maken ,maar het is jou super gelukt .

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.En een mooie uitwerking van de sketch,
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart, bedankt voor het meedoen bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf Ankie! Kan niet anders zeggen!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een STOERE kaart is dit Ankie. Blauw met bruin komt heel MOOI over.
    LEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen