Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 15 juni 2013

Fijne vaderdag

Ja mensen, morgen is het weer vaderdag. Ik heb op de blogs nog niet zo heel veel vaderdagkaartjes gezien, maar vandaag heb ik er een voor jullie. Het is tevens mijn beurt om op zaterdag een kaartje te plaatsen bij Scrapmydream, dus daar zal je dit kaartje ook tegen komen.
Ik heb gebruik gemaakt van cardstock in de kleur crumbcake van SU, een restje geel ook van SU alleen daarvan weet ik de naam niet meer. De stempels die ik gebruikt heb is een oudere set van SU en volgens mij ook niet meer verkrijgbaar, maar mijn vriendin Maaike heeft hem en zo af en toe mag ik hem even van haar lenen. Ik vind die bijenkorf nl. zo gaaf om in te kleuren. En die bijtjes er omheen zijn gewoon schattig. Ik heb een reep cardstock overigens eerst door de honeycomb embossing folder van SU gehaald. Dat past natuurlijk heel goed bij deze afbeelding. Helaas had ik geen tekststempel met vaderdag, dus daarvoor heb ik wat zwarte plakletters gebruikt. Dit kaartje is naar mijn schoonvader gegaan. (mijn eigen vader leeft helaas al een aantal jaar niet meer)
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden, ik ben er in elk geval tevreden over.


En zo juist terug van het boodschappen doen, zie ik dat Less Is More het thema hexagons heeft dus ik wilde dit kaartje meteen maar daar laten meedoen :-)

12 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk! Fijn weekend

    Liefs san

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely ..... btw your link thumbnail doesn't show your entry

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Kathyk, I don't know what went wrong. I just tried to correct but even that won't work. I'm sorry. Thanks for attending me.
      Ankie

      Verwijderen
  3. Hi Ankie,
    I have deleted your first entry and resubmitted it so that your card actually shows on the LIM blog.
    it looks fab by the way!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Chrissie. For your help and your lovely comment. Hugs, Ankie

      Verwijderen
  4. You are most welcome Ankie!
    Chrissie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute card, great 'bees' .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute bees and the touch of texture from the embossing looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fabulous card

    Thanks for joining us this week
    Jen x
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen