Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 3 juni 2013

Een bont kleurenpalet

En opeens is het alweer maandag... de tijd vliegt werkelijk door mijn vingers. Als tegenhanger van mijn kaartje van afgelopen vrijdag waarbij ik maar één kleur mocht gebruiken heb ik vandaag een heel bont gekleurd kaartje. Ik heb de stempel Tweet leaves van SU genomen, en deze met de SU inktmarkers stukje voor stukje gekleurd. Uiteraard droogt de inkt wel onder je handen maar dat is geen probleem. Zodra je je stempel volledig hebt ingekleurd, adem je een paar keer goed met je mond uit over het stempel en dan is het weer voldoende vochtig om te kunnen stempelen. Dit voorbeeld heb ik al een hele poos geleden gezien in de SU catalogus en dat was voor mij ook de aanleiding om dit stempel te kopen. Ik heb het al vaker gebruikt maar toen ik had ik de inktmarkers nog niet en hield ik de afdrukjes eenvoudiger.


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart zeg en wat een leuk idee met die markers, ik ga het gauw ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Good morning sweetie...

    I love today's creation so much...

    Fabulous colours too....

    Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen