Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 8 mei 2013

Geel, grijs en een tikje zalm

Hoi allemaal,

Afgelopen weekend kreeg ik de Libelle op de mat en deze was in het kleurenpalet geel, grijs en een vleugje zalmrood. Ik vond dat zo'n geweldige combi dat ik besloot om mijn bijdrage voor Cards and Scrap Challenge deze keer in die kleuren te maken. Omdat het de eerste uitdaging van de maand is, is het een schets met als optie moederdag. Dus ... even wat puzzelen en toen was dit het resultaat.


10 opmerkingen:

  1. heel mooi, die bloem is zo mooi, ik heb de stempel nu ook in huis.
    fijne dag
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje vooral de bloem is erg mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel mooie kleurencombi. Ook een leuke uitwerking van de schets, Ankie.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Ankie, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kleurtjes zo samen!Leuk dat je geïnspireerd raakte door de cover van de Libelle! Mooie uitwerking van de sketch en wat een prachtige bloem ook zeg!! Fijn dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart zeg! Heel mooi!
    Liefs, deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle kaart. Sketch is perfect te zien!
    Bedankt voor je deelname bij Cards & Scrap.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleurencombi!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen