Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 26 maart 2013

Workshop gevolgd met dit resultaat

Hoi allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik bij Maaike een supergave workshop gevolgd. Met SU materialen hebben we dit doosje met bijpassende kaartjes gemaakt. En ik moet zeggen: we hebben een geweldige gezellige dag gehad met elkaar en ook de inwendige mens werd niet vergeten. Maaike nogmaals bedankt, en ik hou me aanbevolen voor een volgende keer.


En in dit doosje vindt je de onderstaande kaartjes:






Zeg nou zelf: dit is toch geweldig???

8 opmerkingen:

  1. Mooi Doosje en super mooie kaarten zitten erin.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje met hele mooie kaartjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morning sweetie these are amazing, huggles Pops x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw schitterend allemaal Ankie, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten en doosje is het zeker geworden, en heel gezellig dat het was

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wowww Ankie,wat schitterend gemaakt allemaal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de workshop een week eerder gevolgd, het is een heel leuk doosje met kaarten. Zeker om nog een keer te maken.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de workshop een week eerder gevolgd, het is een heel leuk doosje met kaarten. Zeker om nog een keer te maken.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen