Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 12 maart 2013

Wit met een vleugje pastel

Hallo allemaal,

Ik ben erg laat vandaag met mijn kaartje, maar dat komt omdat ik geen kaartjes meer had die nog geplaatst moesten worden. Meestal heb ik er wel een aantal op voorraad staan, maar ik heb er het afgelopen weekend geen tijd voor gehad. Eerst had ik zaterdag een workshop van Maaike bij mij thuis wat ook tegelijk een SU party was. Erg gezellig dat wel. En zondag waren alle kinderen en kleinkinderen bij ons en had ik natuurlijk ook geen tijd en vooral geen zin in knutselen. En gistermiddag ben ik naar mijn moeder geweest voor haar verjaardag en gisteravond een vergadering gehad. Kortom: druk, druk, druk. Maar vanochtend zag ik de uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje en die had deze keer het thema wit met een vleugje pastel. Daar heb ik vandaag eens even over zitten broeden en vanavond is daarvoor dit kaartje geboren. Mijn man was er meteen helemaal weg van en ik hoop dat jullie - en vooral ook de dames van Ekef - dit kaartje kunnen waarderen.


Het achtergrondpapier is een restantje van iets dat ik nog had liggen en niet zo goed wist wat ik daarvan zou maken. Dat kwam ik vanmiddag tegen en wist toen dat dit het moest worden vanwege de pasteltinten. Twee witte ronden hartenstansen gebruikt en de vlindertjes van SU,  evenals de zalmkleurige inkt en de tekststempel.

10 opmerkingen:

  1. leuke kaart Ankie en wat heb je mooie mallen gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou helemaal van die tinten!!! En hele mooie kaart!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan


    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    gr Anja DT-EKEF

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ankie

    Bedankt voor je compliment , wil ik jou ook geven want jij hebt er ook een prachtige kaart van gemaakt.

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, en leuk dat je mijn volger bent geworden. Groetjes, Ankie

      Verwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan uitdaging # 158 van Cards & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende wit/pastelkaart Ankie.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjongejonge Ankie, liep ik nu alweer zoveel kaartjes achter? Maar deze mag er ook weer zijn hoor! Erg leuk!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen