Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 20 maart 2013

en om nog even bij de walvis te blijven ...

is hier nog een vissenkaart. Nu voor mijn nichtje Emma die vanmiddag mag afzwemmen voor haar B-diploma. Ik ga er vanuit dat ze het gewoon haalt (haar mama zegt dat het alleen nog een ouder en grootouderfeestje is) dus ik heb het kaartje vandaag al op de post gedaan zodat ze het morgen krijgt. Ik heb hier wederom gebruik gemaakt van SU materialen. Ik vind dat zij ook steeds leukere dingen hebben/krijgen om je kaarten mee te maken. Uiteraard heb ik in het water en op de vissen nog wat glitters aangebracht om het "nat-uit-het-water-effect" te bereiken.
Ik hoop dat jullie dit ook een leuk kaartje vinden.


4 opmerkingen:

  1. wat een schitterend vrolijk kaartje weer Ankie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs gave kaart zeg!!! Echt erg mooie gemaakt!! Ben er helemaal zwe van!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart Ankie! Daar zal Emma best blij mee geweest zijn. Hoop tenminste dat ze het diploma gehaald heeft.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen