Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 29 maart 2013

De tijd vliegt voorbij

De tijd vliegt voorbij. Een stoere mannenkaart in mannenkleuren. Niet teveel gedoe, geen bloemen en toch ben ik heel blij met dit resultaat. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Misschien denken jullie wel: alweer een mannenkaart? Tja, dat blijft voor mij een hele uitdaging net als voor de meesten van ons, maar ik heb er gewoon best veel nodig. En ik blij als het me weer gelukt is en dat wil dan graag met jullie delen zodat jullie er misschien ook weer ideetjes of inspiratie van op doen.


Binnen in het kaartje heb ik gestempeld: Geen jaar ouder maar een dag ouder, en heb ik het zakhorloge dat je hier op de achtergrond gestempeld heb ook nog een keer 'vervaagd' daar gestempeld. Helaas ben ik dit vergeten ook op de foto te zetten, dus dat moeten jullie maar van me aannemen.

5 opmerkingen:

  1. Mannenkaarten pffff. Ik moet er dringend maken maar heb geen inspiratie, maar die van jou is geslaagd. Ik heb alweer een hoop gemist van je creaties zie ik hier. Je neutraal kaartje vind ik zeer mooi, vooral de kleurencombinatie is super. Verder vind ik de resultaten van de workshop prachtig. Al de kaarten zijn verschillend maar vormen duidelijk een geheel. Schitterend.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ankie, mannenkaarten blijven moeilijk, maar jij hebt het super mooi gedaan !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Ankie!
    En je tekst is maar al te waar....

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen