Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 19 februari 2013

Elke kaart een feestje

Elke kaart een feestje? Ja, die hebben elke week een hele leuke uitdaging. Zoals jullie vast al gemerkt hebben doe ik er eigenlijk altijd wel aan mee. Zo ook deze week. De uitdaging is echt feest. Je moet nl. vlaggetjes gebruiken op je kaart of layout.
Wat heb ik gebruikt?
- designpapier van SU
- vlinderpons van SU
- Magnoliastempel
- Copic markers om het afdrukje in te kleuren
- Framelits van SU
- Doily van SU
- vlaggetjes stans van Joy
- pareltjes van de markt
- swirl uit eigen voorraad
- lintje van SU

Kortom veel materialen, samengevoegd tot deze kaart:

Is dit een feestje of niet?

10 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk feestelijk kaartje heb je ervan gemaakt Ankie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijk kaartje Ankie!!! Erg mooi gemaakt!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart ziet er uit als een echt feestje hele leuke kleuren gebruikt ook
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vrolijke kaart Ankie, prachtige kleuren !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is echt feestelijk.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie vrolijke kaart! Heel feestelijk met de vlaggetjes erbij en mooie frisse kleuren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en vrolijk kaartje, het ziet er echt feestelijk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met vrolijke vlaggetjes, Ankie!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke en vrolijke kaart. Bedankt om mee te doen met de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen