Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 5 februari 2013

Een vrolijk voorjaarskaartje

Gisteren nog een CAS kaartje, vandaag een vrolijk voorjaarskaartje. Het afdrukje lag in mijn bakje met voorraad afdrukjes en ik weet eigenlijk niet meer van welk merk het is. Als je het weet mag je het me vertellen in het reactieveld. Het achtergrondpapier met vogeltjes komt uit een blokje van de Action, het vlindertje is gestanst met de Embosslits van SU. De swirl is als ik het goed heb van Marianne design en de pareltjes zijn uit eigen voorraad. De rand van de gestanste cirkel is bewerkt met Brilliant Blue inkt van SU.



11 opmerkingen:

  1. Heerlijk voorjaar, kunnen we alleen nog van dromen, je kaartje is vast heel fris en vrolijk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje ankie, heel mooi vrolijk paper en het afdrukje zo schattig, is het niet van Penny Black?
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje, Ankie. Mooie mal is daar gebruikt en de stempel is zeer mooi ingekleurd. Ikzelf vind het altijd moeilijk om dierenvacht te kleuren. Het doet echt naar voorjaar verlangen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat het voorjaar maar komen hoor, je kaart is echt heel erg leuk geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schetig kaartje zeg!! zo erg vrolijk dat blauw!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good Morning sweetie, what a gorgeous creation, I love it huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en vrolijk van kleur kaartje.
    Leuke stempel heb je gebruikt.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die schitterend Ankie, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief kaartje en mooi met de ronde stans en dat je die mee hebt gekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Ankie, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen