Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 18 februari 2013

Cadeaumandje voor mijn jarige collega

Gisteren was mijn lieve collega jarig en dan doen onze chefs en de andere secretaresse altijd wat geld bijelkaar en halen we een passend cadeautje. Alleen Ankie zou Ankie niet zijn als ze toch nog een kleinigheidje maakt dat echt van haarzelf aan de jarige wordt gegeven.
Vorige week zag ik bij Elke Kaart een Feestje een workshop van een schattig Valentijnsmandje. Maar ik zag meteen meerdere mogelijkheden en heb het op mijn manier nagemaakt. Vervolgens lekkere chocolaatjes gekocht (mijn collega is dol op chocola zoals veel vrouwen) en die erin gedaan. Als het goed is wordt dit rond koffietijd aan haar overhandigd.


6 opmerkingen:

  1. Lief van jou voor nog iets extra te geven en dan chocola ja ja daar is volgens mij iedereen verzot op.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morning sweetie this is fabulous, I love it huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie,
    Wat een schattig mandje heb je gemaakt voor je collega,heel leuk...


    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouwerdewouwi...wat leuk is dit!
    Zelf heb ik nog nooit een mandje gemaakt maar deze ziet er wel heeel leuk uit.
    Je hebt er iets prachtigs van gemaakt zeg en wat zal je collega daar blij mee zijn geweest;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie mandje! Een heel leuk cadeautje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief mandje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen