Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 29 januari 2013

Een cadeau envelop

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie cadeau envelop. Mijn oudste zoon was vorige week jarig en daar zijn we het afgelopen weekend naar toe geweest. Hij wilde graag geld hebben om een echte Weber barbecue te kunnen kopen. Tja, en dan gaat mijn knutselhart sneller kloppen en weet ik precies wat ik wil gaan maken: een giftcard met een barbecue erop. Dus via Google gezocht op kleurplaaten/barbecue en ja hoor, daar kwam ik onderstaand afdrukje tegen. Uitgeprint op DCP papier en vervolgens ingekleurd met copics. Wat mooi bijpassend designpapier en klaar was Ankie. Helemaal tevreden met het eindresultaat. En mijn dochter die als snel iets minder enthousiast is over mijn diverse kaartjes, riep spontaan: ma wat is die gaaf voor wie is dat kaartje? :-) Dus toen ze hoorde dat het voor haar grote broer was, was ze helemaal happy.



En binnenzijde ziet er dan zo uit:



8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie cadeau envelop, Ankie. Leuk prentje en mooi papier. De details zijn subtiel aanwezig. Knap.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie envelop met grappige afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige envelop, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke cadeau envelop met een leuke toepasselijke afbeelding erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige envelop kaart heb je voor je zoon gemaakt.gave stempel moet ook eens op internet rond gaan snuffelen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En hij is dan ook helemaal super geworden Ankie, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Ankie!!!

    Echt om helemaal blij van te worden!!!

    Liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen