Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 15 november 2012

Donderdag is DWYT-dag

De DWYT schets van deze week heb ik gebruikt om een geboortekaartje mee te maken. Het stempel is van House Mouse, de brads had ik nog liggen en zijn van Lost & Found. De blokjes en de muisjes zijn ingekleurd met - zoals jullie van mij gewend zijn - copics.


Ik zou zeggen: ga allemaal eens kijken op het blog van DWYT en doe eens mee. Het is altijd een uitdaging om de schets die je daar op donderdag krijgt een kaart te maken met alle restjes die we op ons hobbybureau hebben liggen. En zeg nu zelf: dat hebben we toch allemaal? Je houdt een stukje heel mooi papier over, legt het aan de kant en denkt dat je daar nog wel eens wat mee wil gaan doen. Ik daag jullie uit om dit eens te proberen en te zien wat een leuk dingen je allemaal kunt doen met gewoon restjes. Veel succes.

5 opmerkingen:

  1. Mooie afbeelding heb je gebruik,leuk kaartje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig :-) wat een lief kaartje. Ik ben ook enorme House Mouse fan, alleen onbreekt de tijd vaak om ermee aan de slag te gaan.

    Fijne dag,
    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lief kaartje Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een top kaartje weer Ankie!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje weer Ankie, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen