Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 8 augustus 2012

Ik ben weer online!!!!

Hallo allemaal,

Een enorme DANK is op zijn plaats aan de firma My Com in Amersfoort en mijn oudste zoon Martijn. Met elkaar hebben ze mijn pc weer tot leven gewekt, maar nog belangrijker: ze hebben alle bestanden kunnen behouden. Wat een opluchting! Op een paar kleine dingetjes na doet alles het weer. Wat een opluchting. Dat moet gevierd worden met een leuk kaartje dat kan niet anders. Eentje uit de voorraad want we hebben vakantie en zijn veel aan het ondernemen. Bovendien is mijn man vandaag jarig (en mijn schoonmoeder) dus dat betekent visite en op visite gaan. Allebei van HARTE GEFELICITEERD!! Allemaal gezellige dingen dus. Gelukkig dat ik altijd wat kaartjes in de voorraadschuur heb staan op de pc :-)

Een mannenkaartje dit keer dus. Die voor mijn schoonmoeder heeft een paar weken terug al gestaan.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, welkom terug! We hebben je wel gemist hoor! Mooie kaart weer hoor!
    Van harte gefeliciteerd met Cor en met je schoonmoeder! Veel plezier vandaag!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Ankie,

    Fijn dat je weer terug bent!! Werd wel een beetje stil zo zonder jou!!
    Maar dit moet gevierd worden, ik proost op een fijne lange blogtijd zonder problemen hahaha!!

    Het is weer een leuk kaartje, tot zaterdag!
    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als eerste gefeliciteerd met je man en schoonmoeder. En wat fijn dat je computer het weer doet, top. Je kaartje is mooi geworden Ankie.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb je ook heel mooi gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen