Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 16 juli 2012

Eerste kerstkaartje van dit jaar

Vanmiddag kwam ik een herinnering tegen van DML dat de uitdaging nog tot en met vrijdag loopt. En aangezien het echt knutselweer is vandaag heb ik weer een poging gedaan. Ik vind het een leuk kaartje, mijn man vindt het wat te druk. Maar ach, smaken verschillen :-) en dat mag ook. Wat vinden jullie ervan?



10 opmerkingen:

  1. Ankie je hebt jezelf weer overtroffen!!!
    Ik vind dit kaartje absoluut te gek gewoon!!

    Als je zulke kerstkaarten naar de mensen stuurt dan zullen er heel wat blije mensen zijn die zoiets krijgen!!

    Echt super Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous Tilda card, beautiful papers too
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Ankie, laat je man maar kletsen, ik vind hem super, helemaal niet te druk, hij is schitterend zo.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou Ankie het kan kerst worden hoor ;)
    je kaartje is schitterend!
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hele mooie kaart, Ankie.
    Erg leuk papier heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met de Dutch Magnolia Lovers Challenge!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh what a gorgeous Christmas Tilda card!!! Love it!

    Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ankie,

    Ik vind je kaart super mooi,
    Niks te veel hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Ankie, jij bent er vroeg bij! Ik begin er nog niet aan hoor, maar dit is voor jou in ieder geval een goed begin!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen