Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 5 mei 2012

Een moederdagkaartje

Vandaag het eerste van de twee moederdagkaartjes die ik moet maken. hierbij heb ik gebruik gemaakt van het nieuwste MME designpaperblokje dat ik hier aanschafte.


Ik heb als achtergrond 1 enkel papiertje genomen dat ik alleen ietsje heb bijgesneden. Er staan zoveel leuke details op dat het zonde is om daar meerdere laagjes overheen te maken. Vervolgens heb ik het afdrukje gekleurd met de copics (helaas was ik vergeten om de gebruikte kleuren te noteren dus die kan ik je niet geven) Het ronde tekstempel is er een uit de serie van Nicole Verkooijen. Dit heb ik op een scallopcirkel die ik maakte met een SU pons geplakt op een restantje van hetzelfde blokje als van de achtergrond. Ook het stukje kant kom uit de winkel van Scrapmydream en het strikje is gemaakt van een restantje lint dat ik ooit van mijn schoonmoeder kreeg.

Hoop dat jullie hem leuk vinden, en volgende week zaterdag dan komt mijn tweede moederdagkaartje.
Ik zou het op prijs stellen als je een reactie wilt achterlaten.

3 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje ankie mooi papier
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Ankie.

    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie moederdag kaart heb je gemaakt Ankie!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen