Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 21 april 2012

Just buzing by to say ...

Vandaag is het mijn beurt om mijn eerste bijdrage als DT lid van Scrapmydream te plaatsen. Ik gebruikte het papier van My Minds Eye, Be amazing, en de daarbij behorende knoopjes en bakerstwine. De stempelset die ik gebruikt heb is van SU en de afbeeldingen zijn ingekleurd met Copics. Zoals je kunt zien heb ik ook de binnenzijde van de kaart versierd. Zo wordt het echt één geheel.

Ben je enthousiast over het resultaat? Als je wilt kun je dit setje papier, knoopjes en twine winnen. Wat je daarvoor moet doen? Volger worden van het blog van Scrapmydream en bij 100 volgers wordt er zo'n gaaf pakketje weggegeven. Wie weet ben jij wel de de gelukkige die in de prijzen valt.





De Copics die ik gebruikt heb zij:
Voor de bijenkorf: E15, YR24,Y17,Y23,Y21,E51
Voor de bijtjes: E49,E74,E71,E70,YR24,Y17 voor de vleugeltjes: BG10
Voor het tafeltjes waarop de bijenkorf staat: E74,E71,E70

2 opmerkingen: