Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 17 april 2012

Jippie, vandaag is het mijn verjaardag

Een simpel maar oh zo leuk kaartje vind ik. Speciaal op mijn eigen verjaardag geplaatst. Het kaartje zelf heb ik afgelopen zaterdag op de bazaar verkocht. Het was daar heel gezellig druk en ik ben voor het overgrote deel door mijn - speciaal voor die gelegenheid gemaakte - kaartjes heen. En ik ben heel blij met het resultaat dat ik binnen mocht halen voor het goede doel.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne dag!
    Leuk kaartje inderdaad!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje ankie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een gezellige dag.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk krijg je (of heb je al ontvangen) veel post vandaag.
    groetjes en een gezellige dag vandaag.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag Ankie ik hoop dat je een fijne dag hebt je kaart is in ieder geval een schatje groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Ankie.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en nog vele gezonde jaren lieverd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ankie! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad. Je hebt een super leuke kaart gemaakt met een schattige stempeltje!! Goed dat je veel hebt verkocht! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen