Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 14 maart 2012

EKEF nr 106

De uitdagingsbijdrage voor EKEF van deze week. Je moest een kaartje maken zomaar ... omdat ik aan je denk. Ik heb niet die tekst specifiek gebruikt maar een klein gedichtje over een knuffel. Ik heb ook al iemand in gedachten die dit kaartje gaat krijgen, maar ik zeg nog niet wie, want die persoon kijkt ook regelmatig op mijn blog. Een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn, maar ik las bij de uitdaging dat er niet persé een stempel gebruikt hoefde te worden. Dat was voor mij een extra uitdaging. Errug leuk om te doen en ik ben heel blij met het resultaat. Ik wilde dat jullie het kaartje in het echt konden zien want dan zijn de kleurtjes nog veel mooier. Bedankt voor het langskomen en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat met een reactie op dit kaartje.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig! Heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooi kaartje Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig mooi gedichtje zeg! En je kaart is ook echt prachtig!
    Dank je wel voor het meedoen met onze uitdaging bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauuwww zeg, wat een schitterend kaartje zeg!!!! Super!!!! En wat een prachtig gedichtje!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super wat een geweldig knuffel gedicht! Dat doet een mens goed! Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen