Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 21 maart 2012

EKEF 107

Elke kaart een feestje ... de uitdaging van deze week is een ronde kaart met stippen. Ik dacht: dat doe ik wel even maar dat bleek toch nog lastiger dan ik dacht. In eerste instantie had ik een mannenkaartje bedacht, maar vond het toch niet geschikt om mee te laten doen met de uitdaging. Dus vanochtend maar opnieuw begonnen. Het zonnetje schijnt zo lekker dus ik wilde ook meteen een lente-achtig kaartje maken. Ergens tussen alle hobbyspullen vond ik mijn Tilda met lammetje stempel. Als dat geen lente is weet ik het niet meer. De stippen komen terug in zowel het achtergrondpapier als op de randen van de kaart. Ik hoop hier toch wel een beetje me te kunnen scoren. Zolang de EKEF blog bestaat doe ik al mee maar heb nog nooit gewonnen. Zou het deze keer dan wel lukken? Ach, wat maakt het eigenlijk uit. Ik heb enorm veel plezier en voldoening gehad van het maken van de kaart en ik kan er mensen in mijn omgeving weer blij mee maken door ze te sturen. Een groter cadeau bestaat toch niet?

9 opmerkingen:

  1. woww ik vind je kaartje weer geweldig mooi heel lente achtig
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij ook een schattig kaartje gemaakt Ankie groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje is het geworden!! Soms wordt het een hele andere kaart als dat je in gedacthen had.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk en mooi kaartje Ankie. Succes met de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief en vrolijke lente kaart Ankie! Leuk model en met een schattige Tilda. Succes met de challenge en de volhouder wint! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, deze lentekaart Ankie.
    Ik ga voor je duimen hoor;)
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie lief......

    Mooi zacht van kleur en leuke Tilda heb je gebruikt.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt voor het meedoen aan onze challenge,leuke kaart heb je gemaakt.
    gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje prachtig en ik wens je veel succes.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    GroetjesGretha

    BeantwoordenVerwijderen