Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 9 februari 2018

Waterval kaart

Bij de Dutch Card Lovers Challenge die afgelopen zondag online ging, is het thema: maak een kaart met een aparte vouwtechniek. Ik heb ervoor gekozen om een waterval kaart te maken. Althans, dat deden we gisteravond tijdens een workshop bij Maaike en ik bedacht dat dit volgens mij ook prima geschikt is voor deze challenge.
We gebruikten een spetterende kleurencombinatie van Tempting Turkoois met zwart en de Nederlandse stempelset De bloemetjes buiten zetten.
Als je aan het lintje onderaan de kaart trekt, dan komen de plaatjes een voor een tevoorschijn.


5 opmerkingen:

  1. Ook een leuk idee die watervalkaart, ziet er mooi uit, jammer dat de voorkant er niet op staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Gerrie, dit is de voorkant van de kaart. En de boodschap staat op het onderste plaatje van de waterval.

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige uitvoering van een vouw-techniek kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie waterval heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Ankie een waterfall kaart. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen