Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 30 september 2017

Friends

Omdat ik eens wilde kijken of het lukte om deze mooie zonnebloemen op Crumbcake te stempelen heb ik het eerst geprobeerd op een restje. En .. ja hoor dat lukte. Je moet dan wel de wat donkerdere kleuren nemen anders zie je het niet, maar het is in dit geval goed gelukt. De bloem stempelde ik met Crushed Curry en Cherry Cobbler. Het hart van de bloem is met de Soft Suede gedaan.Toen wat stipjes rondom eveneens in de kleur Cherry Cobbler. De tekst stempelde ik met Early Espresso op een restje Crumbcake en stanste ik weer uit met de Stitched Framelits cirkel. De blaadjes stempelde ik met Pear Pizzas. Twee stukjes lint op de kaart geplakt en vervolgens de cirkel met dimensionals daar bovenop. De blaadjes deed er er als laatste op om ze zo goed mogelijk onder de cirkel te kunnen krijgen.



Ik hoop dat jullie dit een leuke week en vooral ook een leuke stempelset in de hoofdrol hebben gevonden. Ik heb in elk geval genoten van het maken van deze serie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten