Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 11 februari 2017

Tegenovergesteld

Dat is het thema van Less is More van deze week. Uit de voorbeelden heb ik uiteindelijk kunnen destilleren wat en hoe de bedoeling was. Ik heb gekozen voor de tekst op mijn kaart als thema onderwerp en heb de vlinder bewust heel kleurrijk gemaakt. De bloemen op de ondergrond zijn zo licht mogelijk ingekleurd om de aandacht op de vlinder en de tekst te focussen. Ik hoop dat ik het thema zo goed begrepen en uitgewerkt heb, en anders heb ik pech gehad en ben ik lekker bezig geweest met een leuk eindresultaat.


Het tegenovergestelde is dus een beetje cryptisch, maar het gaat om de onooglijke rups tegenover de schitterende vlinder.

6 opmerkingen:

  1. Absolutely delightful, Ankie! The colours are so pretty and warm, and the sentiment must have been tailor made for our opposites challenge! Love this, great job. Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the colours on your butterfly and that sentiment is fabulous! Thank you for sharing with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe je zowel met de tekst als met de afbeelding en ook nog eens met de kleuren de tegenstelling verbeeld hebt! En fijn toch; zo lekker aan de gang zijn? Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty and elegant Ankie, gorgeous images and WOW what a brilliant sentiment for our challenge this week. Thanks so much for playing along at Less is More. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You have captured the subtle colour of the flowers against the brilliant vibrancy of the butterfly and added a superb sentiment about opposites too. Love this super card Ankie. Thank you so much for sharing it with us at Less is More xx

    BeantwoordenVerwijderen