Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 16 juli 2016

Repeterend stempelen

De Less is More challenge van deze week is dus het gebruik van één stempel, maar dan herhaald op je kaart terug laten komen. En uiteraard toch je kaart CAS houden.
Ik heb de kleine bloem uit de Birthday Blooms gestempeld en die heb ik met behulp van de blenderpens ingekleurd met de kleuren Flirty Flamingo en Garden Green. Ook de tekst is uit de stempelset.


8 opmerkingen:

  1. This is beautiful Ankie, I love that double mount it looks really classy!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful colours and an incredibly stylish card. I love this design - great LIM card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such pretty flowers, and your colors are beautiful. Perfectly CAS! Thanks for sharing at Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty and is a lovely card for a friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the landscape orientation of this and such a pretty colour choice too.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De herhaling geeft zo een heel sterk effect op jou kaart; mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty and delicate Ankie. Gorgeous colouring and a super CAS design for our repetition challenge. Thanks for sharing with us this week at Less is More. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen