Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 11 mei 2016

Zomaar een kaartje van mij

Dit is mijn kaartje voor de Liftchallenge die gisteren online is gegaan. Echt heel leuk weer om te doen. Ik heb met de Botanical Builder de oplegkaart schuin weg gestanst en toen met veel passen en meten weer zodanig terug gelegd dat er een heel klein extra randje overbleef. Daarna met de Gorgeous Crunch de vlekken en wat stipjes gestempeld in de kleuren Summer Sun en Strawberry Slush.
Daarna met dezelfde stansenset een paar bloemetjes gemaakt en op de kaart verwerkt. De tekst is afkomstig van Scrapbookatelierwebshop. Zij hebben zulke mooie Nederlandstalige teksten en betaalbaar (ook niet geheel onbelangrijk).



Oeps en dan zou ik het nog bijna vergeten: Dit is het te liften kaartje:

6 opmerkingen:

  1. Wow...ik vind dit prachtig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi is je lift, deze set is ook heel geschikt voor een kaart als deze. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan om de stans als scheiding te gebruiken, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Wat is zusje de slak lief geworden, goed gelukt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de foto even vergroot om je kaart goed te kunnen zien. Erg leuk bedacht op deze manier. Mooi gedaan, dank je wel Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie originele uitwerking van de lift! Leuk!!!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen