Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 30 maart 2016

50 jaar getrouwd

Vorige week was er een stel bij ons uit de buurt 50 jaar getrouwd. Omdat die meneer veel doet om mijn man te helpen bij de bestelling voor de stille armoede, wilden we dit echtpaar een felicitatiekaart sturen. Mijn man vroeg me of ik iets kon maken. Tuurlijk ... kan ik dat. En dit is het kaartje geworden.


De achtergrond stempelde ik de Stippled Blossoms  op (natgemaakt) aquarelpapier. Dan krijg je een mooi aquareleffect. Dit laten drogen en met de thinlits Bloomin' heart maakte ik het "kanten" hart in de kleur Cherry Cobbler. Met de Number of Years framelits maakte ik het getal 50 uit goud glitterpapier. Met de Rotary stamp stempelde ik de tekst die ik weer uitstanste met de banner uit de Number of Years. Nog een paar bloemetjes gestanst met de Bloomin' heart en dit op het bannertje verwerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten