Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 2 februari 2016

Happy - colorful - birthday

Mijn tweede kaart van vandaag is mijn bijdrage voor de # 100ste!! Liftchallenge. De opdracht is een kaart met mooie in elkaar vloeiende kleuren, met de voorbeeldkaart in het achterhoofd.
Ik heb met de kleuren Passific Point, Night of Navy, Summer Sun en Green Galore geprobeerd om een mooie noorderlicht kleur te bereiken. Daarop met de Hello You thinlits de letters happy uitgestanst en de letters birthday met Memento zwart gestempeld.
Met de Gorgeous Crunch en zilverinkt wat spetters (sterretjes) gestempeld en nog een paar vrolijke gekleurde sequins in de vorm van een sterretje erbij geplakt.
Helaas krijg ik de foto niet zo mooi helder van kleur als het originele kaartje, maar ik ben enorm tevreden met het eindresultaat van de kaart.


En uiteraard nog het te liften kaartje:

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie! Jij bent ook weer snel met je inzending. Prachtig deze kleuren zeg. Erg gaaf met dat geel in het midden, lijkt zeker op het noorder licht. Knap!
    De zilveren spettertjes is goed gevonden, en geeft een mooi effect!
    Erg leuk det je er de 100ste challenge ook weer bij bent!
    Dank je wel Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lift Ankie. Het lijkt wel of er een lampje brandt achter het woord "Happy" en ik moest inderdaad meteen aan het noorderlicht denken voordat ik je tekst had gelezen dus opzet geslaagd...hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt zeg, daar word je helemaal happy van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moest meteen aan een sterrenhemel denken, wat mooi Ankie! Dank je wel weer voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart heb je voor de liftchallenge gemaakt. De kaart straalt helemaal.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen