Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 27 februari 2016

Hang in there

Dit kaartje doet mee aan de Less is More challenge van deze week. Het thema daar is "wire". Zoals je ziet heb ik een stukje zilverdraad gebruikt achter de bloem. De kaart is opgebouwd uit allemaal restjes die nog op mijn bureau lagen.



10 opmerkingen:

  1. I love how the wire echoes the lines of the flower Ankie, just lovely!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great use of leftovers and what a lovely end result!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super card. That wire is a beautiful texture, it makes you want to touch it.
    Thanks so much for joining the 'Less is More' challenge this week
    Sharon xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die draad mooi gevormd; zo is het echt het verbindende element! Weer gaaf gedaan! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How pretty! Love the wire element with the soft florals. Great to see you over at Less Is More this week, Ankie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, elegant and a clever use of the wire Ankie.
    thanks for playing at Less is More this week. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love those loops of textured wire, lovely addition to your bloom.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love how you've combined the different elements in your gorgeous card. Karen x

    BeantwoordenVerwijderen