Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 1 december 2015

Een kerstkaart ala Hélène den Breejen

Laatst zag ik bij Hélène den Breejen van Lovely Stamping zo'n leuke kerstkaart dat ik die wel moest liften :-) En ook mijn kleinzoon van bijna vier vond dat, want die zat mee te kijken toen ik hetfilmpje op haar blog zat te kijken. Hij zei: oh die vind ik zo mooi oma. Heb jij ook dat bruine papier? En die witte? En die blauwe? En heb jij ook een stempel van bomen en heb jij wel ook een hertje?
Gelukkig kon ik op alle vragen met ja antwoorden en toen besloot hij dat hij wilde knutselen en dat ik ook moest knutselen maar dat hij een zwarte Piet ging knutselen en dat ik dat kaartje moest maken. Hij wilde echt zien hoe ik dat deed. Heerlijk om zo samen te knutselen, zeker als je weet dat ik meestal alleen aan de knutsel ben.

De link naar het bedoelde filmpje vind je hier: http://lovely-stamping.blogspot.nl/2015/11/stampinup-youtube-peaceful-pines-heart.html



En dit is mijn gelifte versie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten