Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 6 juni 2015

Iedere dag is een nieuw begin

Een kaartje voor de uitdaging Less is More van deze week. Het thema is een kleuren uitdaging, maar met als onderwerp sunset. Nu hoef je niet persé een zonsopkomst te maken, maar ik had hier juist wel een mooi beeld bij. Dus met was maskeren en sponsen eerst de achtergrond gemaakt en er daarna nog deels een stempel overheen gezet. En ik heb een mooie tekststempelset van het Stempelatelier en daar maakte ik deze prachtige bijpassende tekst van: Iedere dag is een nieuw begin, iedere ochtend ontwaakt de wereld opnieuw.


18 opmerkingen:

  1. Gorgeous card-love how you have made this :)
    Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey simply awesome Ankie, great image and love the narrow panel of colour and imagery. Great work.
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just FABULOUS, really cool make

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met een hele mooie tekst. Je thank you kaartje is ook heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Ankie! Your long slim panel looks perfect - CAS and arty.
    Thank you very much for joining us.
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your horizontal strip and the colours you have used are perfect for a late evening sunset, gorgeous.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your horizontal strip and the colours you have used are perfect for a late evening sunset, gorgeous.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The inking is fabulous and to limit it to that horizontal band it SO dramatic!
    Really effective!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The inking is fabulous and to limit it to that horizontal band it SO dramatic!
    Really effective!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a wonderful card, I love your sunset :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, love your sunset, the colors are so nice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card, I love the sahde in it!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So mooi deze kleuren in de strip! En de tekst+ prachtig geheel! Fijne week, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen