Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 27 juni 2015

Happy blooming birthday

Deze week hebben ze bij de Less is More een schets als uitdaging. Dat komt goed uit want ik ben op het moment een beetje inspiratieloos vrees ik. Ik had vanochtend al bedacht dat ik maar eens in mijn schetsenmap moest duiken om aan de hand van een schets dan maar wat te gaan maken, maar dit was nog een beetje makkelijker. Stempels, inkt en teksten is het probleem even niet maar vooral de indeling van mijn kaartjes.

Hierbij dus mijn kaart en daaronder zal ik ook de schets nog even plaatsen ter inspiratie.


11 opmerkingen:

  1. Beautiful make and such lovely colours too

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i like how you accented the edge of the panel, the dots around the flower, super design

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! and a fabulous take on the sketch :)
    best wishes,Nessa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ankie what a very pretty panel on your card, this is a lovely take on our sketch!
    Thanks for joining us this week
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful image and fabulous matching sentiment Ankie.
    Super crisp, CAS and striking.
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Ankie, thank you for your comment and yes I did have a lovely sleep and now feeling better!! A fabulous take of the sketch with a gorgeous flowers within the text and lovely fun sentiment!!

    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your pierced detail and a great monochrome design in blues.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! Love the use of the blue and the piercing you did!

    Thanks so much for the kind comment on my blog, I appreciate you stopping by!

    BeantwoordenVerwijderen