Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 10 juni 2015

Happy birthday

Hoi allemaal,

Ik zag vanochtend dat ik weer een nieuwe volgster erbij heb. Leuk! Dus een hartelijk welkom aan Ilse als volger. Ik hoop dat je veel inspiratie opdoet bij je bezoeken aan mijn blog.

Vanmiddag een tweede post van vandaag. En dat is mijn kaartje voor het Cards en Scrap Challenge Blog. Het thema is "incies". Je moet dus vierkantjes of rondjes verwerken op je kaart die een inch groot zijn. Dus een vierkantje van 1 x 1 inch of een cirkel van een inch doorsnede. Ik heb gekozen voor vierkantjes. Makkelijk te maken met restantjes papier. Ik heb papier van SU gebruikt, gecombineerd met een tekst ook van SU maar een plaatje van Mo Manning en dat ingekleurd met mijn copics. Dat was heel lang geleden zeg dat ik die gebruikt had. Maar ik had ineens weer eens zin om te gaan zitten kleuren. Nadat het plaatje droog was heb ik het uitgeknipt en met dimensionals op de kaart geplakt.


8 opmerkingen:

  1. Heel leuk effect al die vierkantjes !
    De afbeelding is ook heel leuk erbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart, leuk die vierkantjes en de stempel is schattig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige leuke kaart.
    Mooi hoe je de inchies heb verwerkt als achtergrond.

    Leuk dat je meedoet met de kaartenuitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit mooi gedaan Ankie.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze kaartenuitdaging bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Ankie.
    En wat gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap
    Creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen