Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 28 april 2015

Birthday greetings

Misschien herken je het "heuveltje gras" uit de Sheltering Tree stempelset? Ik heb het dit keer in Old Olive, Crumbcake en Pool Party gestempeld. Daarmee een strandeffect getracht te maken. Toen met de grasjes uit de Wetlands wat voorgrond gecreëerd en de kleine loopvogeltjes uit diezelfde set op het strand gezet. Een heel andere kaart en zeer geschikt als mannenkaart.



3 opmerkingen:

  1. Weer zo'n prachtige kaart. Ik ben zelf helemaal niet thuis in het stempelen maar vind jou kaarten zo mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Angelique, dank je wel voor je trouwe reacties en complimenten. Fijn dat je de kaarten mooi vind en ik hoop dat het jou ook inspiratie brengt op welke manier dan ook.

      Verwijderen