Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 17 september 2014

Tijd voor een paar uitdagingen (2)

En dit is het tweede kaartje voor vandaag. Het is een bijdrage voor de nieuwe uitdaging bij Erna Logtenberg van Love to Stamp. Daar is de uitdaging Love to stamp ABC gelanceerd. En ik ben gek op uitdagingen dus daar wil ik wel aan meedoen hoor.
Ik heb de achtergrond gemaakt met de stempel Wonderfall van SU. Met de Starburst framelits dies heb ik een zwarte cirkel gestanst en die over de uitgestanste binnencirkel geplakt als kader. Onder het kader heb ik met felle kleurtjes de bladeren gestempeld en op de bovenste kaart de eikeltje eveneens uit de Wonderfall stempelset. Vervolgens een laars uit de Bootiful Occasions gestempeld en de witte delen met een Real Red marker van SU ingekleurd. De tekst heb ik bij het uitknippen van de laars los geknipt en in een bannertje bovenaan de kaart verwerkt. Een kaart met een knipoog naar de herfst/halloween om alvast in de stemming te komen voor de naderende herfst.


1 opmerking:

  1. Wow wat een supergave kaart heb je er van gemaakt en wat geinig die touch met halloween! Hartstikke leuk dat je mee deed met mijn uitdaging! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen