Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 13 juni 2014

Embossingkaartje

Hallo allemaal, genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer? Ik ben net terug van een eindje fietsen en het was zo heerlijk. Niet te warm ,weinig wind en ik heb genoten van alle wilde bloemen langs de kant. Het leken wel boeketten.
Maar nu is het weer even tijd om het blog te bewerken en vanmiddag heb ik voor jullie een kaartje dat ik maakte voor de SU-per challenge van deze week. De opdracht van deze keer is om embossing te verwerken op je kaart. Maakt niet uit hoe of wat, groot of klein, als er maar embossing te zien is. Is dat leuk of niet? Je kunt hier dus heel veel kanten mee op.
Ik heb ervoor gekozen om een witte kaart te maken en die in zijn geheel te embossen. Die heb ik gemat op een basiskaart, maar niet voordat ik daar een heel donkerblauw lint met witte stipjes om had gemaakt. Nog een tekststempeltje gemat op een scallopcirkel en wat pareltjes op de achtergrond. Simpel, snel klaar maar heel chique.


2 opmerkingen:

  1. Mooi, Ankie! Een heel stijlvolle kaart, waar je inderdaad veel kanten mee op kunt. Veel succes bij de SU-PERchallenges!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker heel chique. Mooi voor een huwelijk. De pareltjes maken het wel helemaal af. Gezellig dat je meedoet aan de challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen